{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 januari 2021

Sneker ster

Sneker ster

Ken je de winkel van Nynke in Franeker? Selden sá heet deze winkel.
Ik volg haar o.a. op Facebook en Instagram. En daar zag ik de Franeker ster voorbij komen. Sá leuk! 


Het is een pakketje waarmee je een ster kunt knopen. Het past door de brievenbus, ook als je er twee bestelt 🙂 Dus kreeg ik leuke post en gaf er eentje weg.


Er zit een duidelijke handleiding bij met heel veel foto's en ik heb heerlijk zitten knopen.


Een beetje anders dan het voorbeeld en het hartje dat op de verpakking zat heb ik er ook aan gehangen. Wat een leuke ster, mijn Sneker ster!



Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Hé, wat ontzettend leuk! Weer eens wat anders dan haken en breien en je hebt er nog een leuke raamhanger aan overgehouden ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer een andere techniek! Zo met je eigen draai eraan, mag je hem inderdaad een Sneker ster noemen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit. Is het macramé of een andere techniek?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Sneker ster door jou toevoeging, maar
    zit aan de Franeker ster nog een geschiedenis verbonden?

    Het doet me ook denken aan vroeger, macramé bloempot hanger knopen, heb er in die tijd heel veel gemaakt, en grappig dat je dat nu ook weer ziet terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen