{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 januari 2021

Jarig in deze tijd

Jarig in deze tijd


Vorige week was mijn verjaardag. Ik nodigde twee dierbare gasten uit: mijn ouders. Ik kreeg heel veel digitale felicitaties en hoe leuk: ook veel echte post! Mijn mannen hadden allebei cadeaus geregeld en verder waren er nog wat leuke verrassingen.

Hier zie je de zelfgemaakte kaarten:


De kaart linksboven heb je hier al kunnen zien, die kreeg ik van Angélique, rechtsboven is de kaart waar Lydia hier over vertelt. De kaarten onderaan kreeg ik van vriendin Annemiek, die altijd veel kaarten maakt en van m'n tante, zo knap: dat knipwerk!
En ik kreeg nog veel meer kaarten, super gezellig.

Op de volgende foto zie je een deel van de cadeaus, op het creatieve vlak. Leuk: een haaktijdschrift, heel leuk: een zelfgemaakte slinger, allebei van Lydia.
Van zoon kreeg ik alle brei- en haaknaalden die ik op dat moment heel graag wilde hebben en een van de buurmeisjes maakte die mooie tekening voor me 😊


Ik had een verlanglijstje gemaakt met daarop vier boeken, deels geïnspireerd door deze blog. Echtgenoot kon niet kiezen en gaf ze allemaal 😀


Verder kreeg ik bloemen, een leuke bak met voorjaarsbollen en een tijdschriftenbon. 
's Avonds waren we thuis "uit eten", heerlijk! Ik had een super leuke verjaardag!


Iets met "Hoera, het is vandaag!"


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bijzondere dag. Alsnog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een heerlijje verwennerij! Gelukkig ben je toch nog goed in het zonnetje gezet 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd erg leuk is er toch nog feest. Alle verjaardagen waren anders en zijn het nog steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Leuke cadeaus heb je gekregen en wat een lieve man heb je om je alle boeken te geven, heb je nog tijd over om te lezen?
    Niet leuk dat er geen visite komt, maar je bent toch erg verwent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je bent ondanks corona toch superveel verwend! Fijn dat je ouders wel even konden komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat je ouders er waren. Kostbare momenten. Prachtige boeken. Linksboven las ik al eens en links onder kreeg ik ook voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte gefeliciteerd Akkelien, het klinkt toch heel erg feestelijk zoals je et allemaal beschrijft, en je bent ook heerlijk verwend zie ik wel. Fijn dat je ouders er waren, dat is goud waard!!! En veel kaarten krijgen is op zo'n dag ook altijd heel fijn, geniet nog me even na van deze dag......

    BeantwoordenVerwijderen