{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 januari 2021

Dinsdag - poppendag Lente (5)

Dinsdag - poppendag Lente (5)


Vorige week liet ik zien dat Lente een gezicht kreeg. Was het je opgevallen dat ze bij de laatste foto weer donkere wimpers had gekregen?


In eerste instantie had Maria gekozen voor frisgroene wimpers. Ze vond dit toch wat flets bij de kleur ogen. Met enige moeite heeft ze alles er weer uitgepeuterd en toen opnieuw wimpers aangebracht met grijs. Mooi, vind ik!


Het boek "Poppen breien" van Arne & Carlos werd gebruikt om haren op maat te knippen.


En dan al die haartjes aanbrengen op het hoofd van Lente.


Zo wordt ze steeds leuker:


Super leuk garen ook, met die kleuraccenten in pasteltinten, heel lente-achtig.


Zo, Lente is in de basis klaar.


Nu is het wachten of er ook nog een mooie garderobe volgt 🙂


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria en
Rita
Ook hele leuke popjes vind je in deze blog van Josephine.

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur voor de haren heb je gekozen Maria !!!
    Heel erg mooi en die garderobe dat komt wel goed :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dame, komt vast wel goed met de garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor. Maria kennende komt er nog wel mooie kleding bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blote Lente vind ik nu al SUPER mooi en leuk,
    ben heel benieuwd naar haar garderobe.
    En die kleine vingertjes ik blijf er naar kijken, ;))

    BeantwoordenVerwijderen