{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 8 maart 2019

Van vogelhuisjes en eitjes

Van vogelhuisjes en eitjes


Het is alweer zo'n twee jaar geleden dat ik voor Breiclub.nl een aantal kleine patronen bedacht voor Pasen.
Leuk om ze weer eens te laten zien:


Het zijn patronen voor vogelhuisjes, je ziet hierboven een gehaakte in het midden, de andere twee zijn gebreid. Op de volgende foto zie je de achterkant van het rechter huisje:


En het zijn gehaakte én gebreide eitjes:



De patronen hiervan kun je nu ook vinden in mijn Ravelry-winkel.

Gratis Paas-patroontjes kun je ook vinden op de blog 😉
Zo vind je hier een patroon van een "lente-huisje".
En de linkjes naar de gehaakte en gebreide kipjes plaatste ik kort geleden al, kijk hier maar even.
En onder het label "Pasen" vind je vast nog meer inspiratie.

Fijne dag en ook wil ik je graag een heel fijn weekend wensen. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk en je kunt ze zo weer gebruiken! Ik heb ook nog wat van dit soort dingen liggen, de voorjaarsballen van Arne en Carlos geloof ik.. En wat eitjes..
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief die eihuisjes. Staat straks leuk inde paastak.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke eierhuisjes mooi in stijl voor pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige decoraties. Pasen is laat dit jaar dus hebben we nog wat tijd om wat te maken.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen