{ 'anonymize_ip': true }

maandag 4 maart 2019

Mystery-maandag MB2018 (22)

Mystery-maandag MB2018 (22)


De zesde maand, tijd voor het zesde en laatste blok van de Mystery Blanket 2018.

Ik laat daarom vandaag het middendeel van het gebreide zesde blok zien:


Ik heb volgens mij wel hier en daar een foutje of een kleine aanpassing gemaakt. Ach, zie je niks van 😉
Ik brei de Desert-versie en de kleuren passen prachtig bij dit patroon.

Verder laat ik de vorderingen zien van blok 5 van de gehaakte deken. Vorige week liet ik al zien dat ik de kangoeroe aan het borduren was. Zie hier het vervolg:


En klaar is de kangoeroe!


De volgende rand had ik al bijna klaar. Het is met gekruiste reliëfstokjes. Dat had ik nog niet eerder gedaan, leuk en niet al te ingewikkeld. 
Er moest nog een toer met stokjes omheen in de bijkleur en daarna de laatste rand. Die begon met een aantal toeren vasten en dan een afsluitende toer met de bijkleur.



Ik haak nog even verder en ik ga voorlopig door met het delen van mijn ervaringen met de MB 2018 op de blog, iedere maandag in de "Mystery-maandag". 

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: