{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 1 maart 2019

Liefs voor een gevallen Breimeisje

Liefs voor een gevallen Breimeisje


Ondertussen zijn we al op twee en een halve week na "de misstap". 
En wat krijg ik veel liefs!
Mijn mannen zorgen goed voor me, doen de boodschappen, samen doen we de was, ze helpen met het aantrekken en uitdoen van de rechter sok en -schoen, etc.
Een paar lieve vriendinnen die in de buurt wonen helpen af en toe een handje bij dingen die lastig zijn voor de mannen.

En ik krijg allemaal lieve aandacht. Heel veel post!


Ook zo leuk bedacht: een zakje opkikker erbij 😊

Ik ben enorm in de bloemetjes gezet:


In plaats van een fruitmand stuurde Renske mij:


Fruitwol! Cotton Color Tutti Frutti II van Regia, Schachenmayr. In de passievrucht-kleuren. Leuk bedacht!

En ik kreeg nog iets heel erg leuks, daarvan laat ik vast iets zien:



Dinsdag meer, zij mag natuurlijk in de spotlights op poppendag!

Al die lieve aandacht, zomaar een verrassing, zo heb ik toch weer heel wat happy momentjes de afgelopen tijd! Ik hoop dat jij ze ook hebt!


Fijne dag en ook wil ik je graag een heel fijn weekend wensen. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Kleine dingen, maar eigenlijk helemaal niet klein!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor je, dat doet een mens goed :)
    Ik zou je graag een kaartje sturen, alleen ik heb je adres niet ;) Groetjes en een voorspoedig herstel, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn de kleine dingen die het doen, stuk voor stuk een soort wonderpilletjes om je sneller te laten herstellen, geniet ervan!
    Ik ben wel benieuwd naar de dikke dame ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elk nadeel heeft zijn voordeel zou Cruyff zeggen. Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van de aandacht en de kleine of grote attenties, het bewijst ook iets, dat je het waard bent!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die verwennerij als je uit de running bent. Dat doet je vast goed. Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen