{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 28 februari 2019

Geen zorgen, wees creatief

Geen zorgen, wees creatief


Je mist één treetje en alles "loopt" ineens wel heel anders. 
En nu heb ik ontdekt hoe handig zo'n trolley is! Ze zijn bekend van Ikea, daar komt die van mij ook vandaan. Ik heb destijds wel getwijfeld of ik er een zou kopen, maar besloot het gewoon te doen. En wat ben ik er nu blij mee! Hier zie je mijn belangrijkste hulpmiddelen van dit moment:


Ik zal eerlijk wezen, normaal ligt deze hele trolley overvol met haak- en breiwerk, losse bollen, brei- en haaknaalden. Zoon opperde dat ik 'm nu wel anders kon gebruiken en daarom heb ik 'm opgeruimd. Nu is het bovenste vak voor vervoer 😉
Ik kan zelfs zelf een kopje koffie halen!


Ik leg er bijvoorbeeld ook 's avonds mijn laptop op, zodat ik 'm de volgende dag makkelijk weer kan pakken. Echt super handig! Mocht je er nog over twijfelen: kopen! 

En ik kreeg van HobbyYou ook nog een aardigheidje toegestuurd, zo'n stoffen tas:


De tekst vind ik zo toepasselijk voor mij op dit moment! Ik gebruik deze tas momenteel ook om dingen mee te kunnen nemen, naar boven of naar beneden. Want ik heb m'n handen vol, met de kruk en de trapleuning. 

Ondertussen doe ik m'n best op alle oefeningen om zo goed mogelijk te herstellen en verder maken we er ook het beste van!

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je die tas toegestuurd kreeg. En die trolley: ook een vorm van creativiteit. Nieuwe oplossingen bedenken.

    Fijne dag!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms zijn dingen zó toevallig! Die tas is erg goed getimed; het is een steuntje in de rug én nog handig ook. Net zoals je trolley, wie had kunnen bedenken dat je hem op deze manier zou gaan gebruiken. Heerlijk dat je nu zelf een kopje koffie kunt halen en even niet afhankelijk hoeft te zijn van iemand anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dat is ook creatief zijn hè, praktische oplossingen verzinnen om toch te kunnen doen wat je wilt doen. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja als het behelpen is dan is een mens weer anders creatief :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap. Goed dat jij met creativiteit oplossingen zoekt om toch dingen te kunnen doen. Hopelijk heb je alle narigheid snel achter de rug.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het moest zo zijn dat je toch besloot de trolley wel te kopen; ik heb er geen, dus mag niet van de trap vallen. Fijn dat zo'n relatief simpel ding je een stukje onafhankelijkheid kan opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De aanleiding is niet zo maar het is wel een reuze handig ding blijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je gevallen bent Akkelien! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen