{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 februari 2019

Dinsdag - poppendag Een koffertje

Dinsdag - poppendag Een koffertje


Eigenlijk zou ik vandaag terug komen van vakantie. En dit koffertje zou mee. 



Het liep allemaal wat anders. Op zich heb ik nu wel tijd om dit project te doen, dus verder nieuws volgt later!

Even tussendoor: doen jullie mee aan de give-away? 't Is weliswaar momenteel geen wantenweer, maar echt, dat komt wel weer!
Kijk voor alles op de Facebookpagina, in het vastgezette bericht lees je alles.


Door mijn ongemakje (ik miste een tree en brak m'n heup!) ben ik vorige week niet alle poppenblogjes langs geweest. 

Hoe zou het verder zijn in blogland?
Kijk je mee of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


8 opmerkingen:

  1. Ja, roet in je plannen hè... Maar ik ben wel heel benieuwd naar wat er nu in het koffertje zit!
    KunjeK hem niet een heel klein beetje open doen voor ons?
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was wel blij dat ik vanwege de vakantieplannen best wel wat blogjes in de planning had staan! Nu heb ik hier en daar wel wat tekst aangepast :-)

      Verwijderen
  2. Dat koffertje heeft vast een mooi geheimpje. En die wanten ....dat is wel wat voor Maria :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ga je voor haar meedoen? Zij zit natuurlijk niet op Facebook.

      Verwijderen
  3. Ja dat liep zeker heel anders, het koffertje is in ieder geval mooi en de rest komt wel, beterschap en sterkte met revalideren. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen