{ 'anonymize_ip': true }

zondag 17 februari 2019

Wat je van wanten weet

Wat je van wanten weet


Vandaag staat er een blog van mij online bij Breiclub.nl. Toen ik die blog schreef, wist ik niet dat we nu zo'n lente-achtig weekend hebben! Ik wist wel meer niet toen trouwens 🤔


Die blog (die je hier kunt vinden) gaat dus over deze Friese wanten. En in samenwerking met Scheepjeswol is er een give-away aan verbonden!



Je leest er alles over in de blog. En als je mee wilt doen, kijk dan op de Facebookpagina van De Breimeisjes!

Leuk als je meedoet!
WANT weet je, het wordt heus wel weer eens winter 😉

Fijne zondag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Soms loopt alles anders dan je verwacht. Wie had kunnen denken dat we in februari lenteweer zouden hebben.
    De wanten zijn mooi en op enig moment komt er weer kou. Dan komen de wanten goed van pas.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel gaaf, zeker als je wat met Friesland hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig weten we niet alles van tevoren 😉.
    Maar ik ben wel heel blij dat de wanten vandaag niet nodig zijn, al zien ze er heel leuk en lekker warm uit...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen