{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 februari 2019

Mystery maandag - MB2018 (20)

Mystery maandag - MB2018 (20)


Het is vakantie in deze regio en toch...
een beetje nieuws over de Mystery Blanket 2018.

Ik schreef er vorige week al over, ik wilde niet nog een middenblok haken met achterstevoren vasten. 
Ik ben een basis gaan haken van gewone vasten!


Met 54 toeren ziet het er nog niet vierkant uit, maar voor de volgende rand komt het zo wél precies goed uit met de steken. 



Die rand is weer met de Durable Cosy Fine. Ik gok erop dat het blok uiteindelijk wel vierkant wordt na het blocken.

Ik haak nog even verder en ik ga voorlopig door met het delen van mijn ervaringen met de MB 2018 op de blog, iedere maandag in de "Mystery-maandag". 



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Zo is dat; als een techniek niet bevalt, dan zoeken we gewoon een mooi alternatief. We handwerken tenslotte voor ons plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haken moet leuk blijven. Goede dat je die minder fijne techniek vervangt. Gelukkig kun je met blocken haakwerk nog mooier maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen