{ 'anonymize_ip': true }

maandag 25 februari 2019

Mystery maandag - MB2018 (21)

Mystery maandag - MB2018 (21)


De laatste maandag van februari! Dus eerst wat foto's van blok 5 van de gebreide versie van de Mystery Blanket:


Een redelijk makkelijke rand om te breien, met rechte en averechte steken. Kijk, dit is het complete blok, voordat het geblockt is:


Keurig even groot als blok 4:


Blok 4 van de haakdeken ligt in de wacht, ik ben wel verder gegaan met blok 5:


Het lag allemaal in een tas.... ik had het opgeruimd vanwege de vakantie! Nu heb het ik er maar weer even bij gepakt en ik ben begonnen met borduren:


Ik heb daar een licht beige kleurtje van mijn breideken voor gekozen, de Desert-versie. Ik vind het jammer dat het kleurcontrast bij de Nordpolen niet zo groot is. Ik besloot dat dit kleurtje er best bij kan 😊

Het wordt een kangoeroe, hier is het begin van de poot:


Ik haak én borduur nog even verder en ik ga voorlopig door met het delen van mijn ervaringen met de MB 2018 op de blog, iedere maandag in de "Mystery-maandag". 

En nog even dit: je kunt nog  tot en met morgen, 26 februari, meedoen aan de give-away! Kijk even op het vastgezette bericht op  de Facebookpagina van De Breimeisjes.



Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: