{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 14 februari 2019

14 februari

14 februari


14 februari - Valentijnsdag.
En ik haakte wat harten. Ik koos voor de "Sweet Flower Hearts" uit het boek "Crochet in the City" van Annemarie Benthem.
Ik schreef al eens een review over dit boek, nu haakte ik voor 't eerst iets eruit.


In het boek staat een haakdiagram, dat is vrij goed te volgen. Ik vond iets niet helemaal duidelijk en heb de tekst erbij gehad. Die staat op een inlegvel. Ik vind dát niet heel handig, je moet dat helemaal uitvouwen. Ik had zelf even een kopietje gemaakt van dat deel.


Ik denk dat ik het ook nog een heel klein beetje anders gedaan heb dan het patroon aangeeft. 


In het boek wordt voor iedere toer een andere kleur genomen:



Dát heb ik ook niet gedaan. Ik vind ze eigenlijk wel heel leuk in effen rood.


Het scheelt ook heel wat draadjes afhechten 😉


Na de tweede had ik het boek en het kopietje niet meer nodig, dan gaat het haast als vanzelf!


Fijne dag, fijne Valentijnsdag!



Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: