{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 maart 2019

Samen haken, samen breien

Samen haken, samen breien


Club is momenteel steeds bij mij. Lydia woont weliswaar in de buurt, maar het is me toch nog te ver om erheen te lopen. En fietsen, op m'n echte fiets, dát mag nog niet.
Gelukkig wil Lydia wel bij mij komen 😉

Dan drinken we thee, of koffie, en we haken wat en we breien wat.


Ik schoot snel een paar foto's van haar mooie deken (de details lees je in deze blog).


Lydia heeft een steeds grotere tas nodig voor haar deken 😃



Zelf had ik een heel makkelijk breiwerkje:


Ik schreef hierover een blog voor Breiclub.nl, die lees je hier. En ik hoop snel hier het eindresultaat te kunnen showen!



Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Je gebt groot gelijk dat jullie bij jou samenkomen. Gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lekker dat jullie zo dicht bij elkaar wonen. Lief dat Lydia nu steeds jouw kant op komt, maar nog even en dan kan je dat weer goedmaken 😉. Nee stap nog maar niet op de fiets!
    (Het linkje naar de Breiclub doet het niet)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ik wist dat ik wat vergeten was ;-) Het is aangepast, bedankt!

      Verwijderen
  3. De deken van Lydia is mooi! Prachtige kleuren. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat Lydia nu steeds gezellig bij jou langs wil komen. Dat lijkt me trouwens erg gezellig om een vriendin te hebben met wie je niet alleen kunt kletsen maar ook kunt handwerken. Mijn vriendin houdt helemaal niet van handwerken! Maar kletsen kunnen we als de beste. Nog even Akkelien en dan kun je weer zelf op stap. Veel geduld en handwerkplezier toegewenst! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen