{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 12 maart 2019

Dinsdag - poppendag Rustig aan, een beetje breien

Dinsdag - poppendag Rustig aan, een beetje breien


In huize De Breimeisjes ben ik vooral bezig met beter uit de voeten kunnen. Er wordt wel gebreid en ook wel gehaakt. Ongeveer zoveel als "normaal" gesproken.En het zijn voornamelijk projecten die langer duren en die ik nog niet kan laten zien.
Uiteraard heb ik nog wel wat poppennieuws van Maria. En toch... dat is voor beter weer. 

Dus niet echt nieuws vandaag. Hier doen we rustig aan, we breien een beetje:


Ja, dat beertje is óók gemaakt door Hanneke, het is gebreid. Ik kreeg haar al in 2013, op mijn verjaardag, zie deze blog.


En om nog even terug te komen op vorige week, Elizabeth vroeg naar de prachtige fauteuil. Ja, die staat ook in het boekje "Dikke dames haken" van Anja Toonen! En een driezitsbank. 


En een chihuaha en een strandbed en -stoel. En een hele boel dikke dames én een dikke heer. De dikke dames die aan ballet doen zijn ook geweldig!

Toch laat ik me voorlopig niet verleiden tot het haken van zo'n dame. Ik doe rustig aan en brei (en haak) een beetje 😊

En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Alles op zijn tijd nu eerst herstellen en...... een beetje haken en een beetje breien je krijgt zo je dag wel vol :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel gezellig zo breien met z'n allen. Ik doe trouwens graag mee met dinsdag poppendag! :-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook echt weer voor een beetje breien en een beetje aanrommelen. Ik zou er nog een kopje thee bij zetten. Fijne dinsdag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lastig dat herstellen zoveel tijd kost. Gewoon rustig aan en dingen doen die je nu fijn vindt om te doen. De dikke dames zijn grappig en jouw dametje is extra leuk.

    Groetjes en beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap dat je trouw blogt. Van harte beterschap Akkelien. Ik ben weer aan de poppendagblog en ga je blog zo op mijn Facebookgroep delen.

    Ik heb dat boek ook van de Dikke Dames. Ik moet er echt een keer aan geloven, het ziet er allemaal zooo leuk uit.

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De dikke dames zijn leuk, maar het beertje dat breit is ook leuk :) Ja, je herstel komt nu eerst, dat snap ik goed, wel kost het ook tijd :( Gelukkig heb je afleiding met het handwerken. Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je samen kunt breien. Pfff, het duurt lang he, dat je rustig aan moet doen.... hou vol hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om het beertje weer een keer terug te zien. De dikke dames aan de wandel heb ik ook gemaakt en ik ben nu bezig met de dames op het strand. Wist je trouwens dat er een nieuw boek van de dikke dames uitkomt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De breiende dames stralen één en al rust uit, dus waarom zou je niet mee doen...
    En ik zou best wel willen weten welke langdurige projecten jij niet kan/mag laten zien... over nieuwsgierig gesproken...

    BeantwoordenVerwijderen