{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 maart 2019

Dinsdag - poppendag Soms loopt het anders

Dinsdag - poppendag Soms loopt het anders


5 weken geleden was het dat echtgenoot en dit Breimeisje op vakantie zouden. Mijn brei- en haakproject was al ingepakt. Helaas miste ik die ochtend dat ene treetje en liep alles anders. Het brei- en haakproject duurt nu veel langer dan ik had verwacht. Eigenlijk had ik gehoopt dat het gisteren allemaal klaar zou zijn, toen werd mijn leuke achternichtje 2 jaar! 

Het gaat wat langer duren, het loopt een beetje anders allemaal!


Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met het maken van diverse foto's, dat het weer wat serieuzer zou lijken 😃
En zonder al te veel weg te geven, laat ik nu wel het een en ander zien.


Het heeft echt wel wat met poppendag te maken! Voorlopig heb ik een andere "uiterste datum om dit klaar te hebben", namelijk tweede helft mei. Rond die tijd wordt ons achternichtje namelijk Grote Zus! Hoe bijzonder is dat?!?!

Ik ga gewoon door met dit project en nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


9 opmerkingen:

  1. Ja, zonder al teveel weg te geven... Hihihi, ik snap er helemaal niks van! Maar nichtje mag het natuurlijk niet zien/weten. Pffffft, ik heb werkelijk geen idee wat je aan het doen bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dit is een blik op...... en zo wacht ik het maar af mooi kleurtje is een feit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes, prachtig breiwerk, maar wat het nu iet gaan worden??? Geen idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd! Maar jou kennende word het vast mooi! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog even geen idee, je laat ons nog aardig in onwetendheid, hihi. Ik ben benieuwd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het een nieuwe Pipi ;)
    Dat denk ik vanwege de streepjes :)
    Groetjes en beterschap, Anita

    BeantwoordenVerwijderen