{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 maart 2019

Mystery-maandag MB2018 (24)

Mystery-maandag MB2018 (24)


Blok 6 van de breideken had ik allang klaar, als tester. We eindigen de wereldreis van de breideken in Afrika en hier is het begin van de laatste rand:


Deze rand is weer gebreid met Durable Cosy Fine.


Deze steek heet de Jacobsladder. Niet al te lastig en beslist een leuk effect.


En zo zag de achterkant eruit vóór ik de draadjes had afgehecht 😉


Ik ga voor het laatste haakblok naar Noord-Amerika.

En voor het middenblok heb ik dit nodig:


Dezelfde kleuren als van het middenblok van het eerste blok. En een hele dikke breinaald. Want deze keer gaan we stokhaken! Dat heb ik ooit al eens gedaan.
De haaknaald staat hier niet op de foto, die heb ik wél nodig.

Ik haak nog even verder en ik ga voorlopig door met het delen van mijn ervaringen met de MB 2018 op de blog, iedere maandag in de "Mystery-maandag". 


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten