{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 13 maart 2019

Aan de Haak, nummer 19

Aan de Haak, nummer 19


Ja, ook die zat bij de leuke post van de afgelopen tijd: Aan de Haak, nummer 19:


En vandaag vertel ik hoe leuk de inhoud is 🙂
Op de voorkant zie je al een heel leuk knuffelkonijn, een mooie deken en een grappige slinger, met lampenkapjes. 
Er worden ook twee leuke technieken genoemd op de voorpagina: Corner to corner en Tunisch haken. En de tas die je ziet is het Tunische project.

Dit is het corner to corner project:


Mooi, met de ruitjes!

Op de inhoudspagina's vind je alle ontwerpen makkelijk terug.


Je vindt patronen op het gebied van Home deco:
- die deken van de voorpagina
- wel drie kussens, heel verschillend
- een "jasje" voor om je mokken, ook een super leuk en vrolijk ontwerp
- deze mooie voorjaarsplacemat:


Op het gebied van Kleding:
- een prachtig kimonovest
- een omslagdoek
- dit vind ik wel een beetje bijzonder, want daar worden ook twee tassen bij gerekend, 
namelijk die Tunische tas van de voorpagina en dat tasje in de corner tot corner-steek
- deze leuke sjaal met gehaakt randje:



Op het gebied van Gifts:
- een cactus speldenkussen
- geurzakjes
- een vlinder
deze plantenhanger. (Het is een ontwerp van Hobbydingen, van Ingrid en haar dochter Marjan. Ingrid ken ik via Breiclub.nl)


Op het gebied van Accessoires:
- die leuke slinger van lampenkapjes
- tulpenlichtjes
- een mandje
- een tas voor om een boek

En voor de Kids:
- dat knuffelkonijn van de voorpagina
- een knuffeldraakje
- en een babydekentje

Verder lees je het verhaal van Zabbez, oftewel Bas den Braver en zijn boek "Bloemenpoppen haken".

Ook is er aandacht voor een nieuwe CAL van Aan de Haak, deze keer is het een picknickkleed. Wil je daar al meer over weten? Kijk dan hier.

Het is weer een en al inspiratie en leuke ideeën! Nu nog een beetje tijd vinden 😊
Je kunt deze Aan de Haak op dit moment kopen in de winkel. Je kunt 'm ook online bestellen.

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Tja tassen worden gezien als accessoires denk ik. Leuk dat omgehaakte sjaaltje, dat heb ik pas ook gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er toch een hoop verschillends te maken met de haaknaald! Die placemat doet me denken aan de gordijntjes die ik 'vroeger'haakte om voor het raam te spannen :O)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er erg gezellig uit. Ik zal van het weekend hier bij de boekhandel eens even neuzen of er wat van mijn gading bij zit. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen