{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 oktober 2022

Winkelen bij Steekmarkeerders.nl

Winkelen bij Steekmarkeerders.nl


Het is al maanden terug dat ik winkelde bij Miekk van Steekmarkeerders.nl. Ik kocht toen o.a. de steekmarkeerders met m'n eigen logo.


Ik had toen ook markeerders gekocht, speciaal uitgezocht voor een paar handwerkende vriendinnen. Die moest ik nog lang bewaren, want zij waren pas in augustus en september jarig. Nu kan ik ze eindelijk ook hier laten zien.

Annemiek kreeg deze markeerders, allemaal in de handwerksfeer:


Eentje had de reis niet geheel ongeschonden doorstaan. Dat lag geheel aan hoe ik het ingepakt had. Gelukkig kon Annemieks handige echtgenoot 'm maken.

Voor Irene zocht ik o.a. een paar yoga-symbolen uit en een theepotje:


Het sterretje had ik haar al met kerst gestuurd. Dat is ook van Steekmarkeerders.nl.

En voor Agnes moest ik wel dat geweldige VW-busje kopen!


Verder is zij ook heel handig met de naaimachine en zo en de quote "Find joy in the journey" vond ik ook goed bij haar passen.

Ik heb zelf toen ook o.a. de vuurtorens besteld, er is zoveel leuks! Ik zag onlangs ook schelpjes voorbij komen, die zou ik ook wel willen, maar eigenlijk heb ik nu echt wel genoeg.
Als jij dat nu niet hebt... kijk eens bij Miekk op haar website en struin door haar enorme aanbod!
Of, en dat is misschien wel het allerleukste: bestel ze met je eigen logo!

Eerder schreef ik deze blog over m'n bestelling.

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Het zijn wel hele leuk steekmarkeerders, maar blijven deze niet in je breiwerk steken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hangt van de vorm af. Die met mijn eigen logo blijven er niet in haken, maar sommige anderen wel, al hangt het er ook weer vanaf. Ik heb er geen last van :-)

      Verwijderen
    2. Dit zijn de universele haakjes, eerdaags zijn er ook ringetjes, speciaal voor de breiende creativelingen.

      Verwijderen
    3. De reactie over de haakjes en ringetjes is van Miekk zelf, van Steekmarkeerders.nl.

      Verwijderen
  2. Wat een verschillen zijn er in steekmarkeerders...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat zijn ze leuk! Bijna jammer dat ik ze niet gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik best. Ik gebruikte ze eerst ook niet. Toch vind ik het tegenwoordig heel handig, vooral bij breiwerk :-)

      Verwijderen
  4. Wat hebben ze daar ongelooflijk veel soorten in, en
    allemaal bijzonder leuk. Denk dat je vriendinnen
    hier heel erg blij mee zijn, en dat VW busje, helemaal
    TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen