{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 25 oktober 2022

Dinsdag - poppendag Zeehondjes op Schiermonnikoog

Dinsdag - poppendag Zeehondjes op Schiermonnikoog


Hier had ik laten zien dat ik een zeehondje gehaakt had, voor het buurmeisje. Ik vertelde al dat ik 'm mee had genomen toen we naar Schiermonnikoog gingen. Ik dacht: dan zie ik in ieder geval 1 zeehond als ik daar ben!

Dus regelmatig reisde het zeehondje mee in m'n rugtas, als ik aan de wandel was.


Vooral op het strand voelde hij zich thuis natuurlijk.


We gingen met de Balg-expres naar 't uiterste oostelijke puntje van 't eiland. En we hadden geluk, heel veel zeehondjes te zien! Wel op afstand en die afstand respecteerden wij.


Er was eentje heel nieuwsgierig:


Wij keken ook onze ogen uit!


Leuk dat hij mee was naar 't eiland!


En mooi dat ik nog wat foto's heb, want inmiddels is 't ie al lang verhuisd, naar 't buurmeisje 🙂

Dit is gehaakt naar een gratis patroon van Jolanda van Filantrojopie en je vindt het hier.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk om samen met jouw zeehondje op pad te gaan. Extra leuk dat je zijn levende broers en zussen ook hebt gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria25 oktober 2022 om 13:05

    Leuk al die zeehondjes.Fijn dat je er foto,s van heb gemaakt want voor je het weet is jouw gehaakte zeehondje weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo'n dotje!
    In Denemarken lagen ze gewoon op het strand, vlak voor mijn voeten! Ik had ze zo kunnen aaien, maar ook ik respecteerde hun leefruimte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je het zeehondje had meegenomen naar Schiermonnik oog, nu heeft ie wat te vertellen aan je buurmeisje!

    BeantwoordenVerwijderen