{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 oktober 2022

Nog een zonnebloem

Nog een zonnebloem


Een buurvrouw vroeg m'n moeder een dagje mee uit, met de Zonnebloem! Ze boften zo met het weer, het was een heerlijke dag, zo leuk 🌻

Ik kwam erachter dat die buurvrouw vlak daarna jarig was en besloot een kaartje te sturen en haakte er...natuurlijk een zonnebloem bij!


Ik had er ook nog een zonnebloemkaart bij, dat past leuk bij elkaar:


Wil je ook zo'n zonnebloem haken? In deze blog leg ik uit hoe ik dat gedaan heb.

De zonnebloem kan goed als sleutel- of tassenhanger gebruikt worden.


Fijne dag 🌻🌻🌻

Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Lief van de buurvrouw. En van jou! Je hebt haar toch mooie, toepasselijke verjaardagspost gestuurd, heel leuk, dat zal zeker gewaardeerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg... Zo'n zonnebloem fleurt je dag wel op!
    Zo leuk hoe je die kaart erbij combineerde, of juist andersom...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog elke dag beleef ik veel plezier aan de zonnebloemsleutelhanger die je voor mij maakte. Niet alleen omdat ik mijn sleutels nu makkelijker zie liggen, maar ook door het lieve gebaar! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen