{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 4 oktober 2022

Dinsdag - poppendag Zeehondje voor Liv

Dinsdag - poppendag Zeehondje voor Liv


30 september, dat is de verjaardag van ons buurmeisje Liv. Het was ook de dag dat we terugkwamen van onze vakantie op Schiermonnikoog. Ik had ruim op tijd bedacht dat ik iets voor haar wilde haken en geïnspireerd door onze vakantieplannen... werd het een zeehondje. En aangezien het vandaag 4 oktober is, komt dat wel goed uit: een dier op de blog!

Voor de zus van Liv had ik eerder dit jaar een dolfijn gehaakt, naar een patroon van Jolanda. Bij Jolanda vond ik ook een patroon van een zeehondje


Ik zag nu dat ik zelfs praktisch dezelfde kleur heb gekozen. Alleen was het toen een soort van stonewashed, nu gebruikte ik de lichtblauwe katoen die ik ook voor de vlaggen met spiralen gebruikt heb. Alle onderdelen zijn gehaakt en liggen op de foto hierboven klaar om in elkaar gezet te worden.


Zo leuk geworden! En omdat ik altijd hoop zeehonden te zien als ik naar Schiermonnikoog ga, dacht ik: ik neem 'm mee. Dan zie ik er in ieder geval één! Dus Liv kreeg 'm pas later op de dag in de brievenbus 😉

Ik haakte er nog een zeesterretje bij. Dat ziet er extra vrolijk uit.




Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje voor Liv . Gefeliciteerd met je buurmeisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria4 oktober 2022 om 11:09

    Wat een schattig beestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit soort kleine haakwerkjes zo leuk.. Liv zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een schatje, zo lief en klein. Liv gaat daar vast heel goed voor zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen