{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 oktober 2022

Creatief café in augustus

Creatief café in augustus


Ja, je leest het goed, deze blog gaat over het Creatief Café in de bieb van augustus. In september ben ik zelf niet geweest, vanwege m'n vakantie. Morgen is het weer en dan wil ik er graag weer bij zijn.

Ik laat nog even wat foto's zien van waar mensen de vorige keer mee bezig waren:


Dat dierenkopje, daar was Yke mee bezig en ik heb al eens in deze poppenblog laten zien wat dat werd.

De sjaal van Bea had al aardig wat lengte toen! Hennie was met een poppenbedje bezig, dat is de ovale bodem. Atty haakte weer een deken en volgens mij was Yke ook bezig met een driehoekige omslagdoek, dat is de laatste foto. Er was iets onduidelijks in het patroon, maar Hennie hielp haar op weg. Dat is zo leuk van zo'n Creatief Café: dat je elkaar helpt en inspireert!

Henne was bezig met een sjaal uit het eerste breiboek van Harry Potter en dat vind ik heel leuk om te laten zien omdat het met de techniek schaduwbreien is:


Ze heeft een kleinzoon die fan is. Die is hier vast heel blij mee!

Dus: morgenmiddag van 14.30 - 16.00 uur is er weer Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Zie ik je daar?

Ook in andere bibliotheken worden dit soort bijeenkomsten georganiseerd. Vraag het eens of bekijk de agenda op de website van jouw bibliotheek!


Fijne dag 🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat je morgen weer kunt aanschuiven, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellige middag en dat schaduw breien vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was weer super gezellige middag mag van mij wel om de week op donderdagmiddag gezellig samen creatief bezig zijn 🧶

    BeantwoordenVerwijderen