{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 21 oktober 2022

Week 42

Week 42

Op de tweeënenveertigste vrijdag van dit jaar is hier deel 42 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


42 is wel weer een getal dat je vaak tegen komt bij vooral het haken van amigurumi, het zit in de tafel van 6. Maar om nu weer een gehaakt rondje te laten zien... Ik googlede op het getal en vond wat bijzonderheden. 
Zo is 42 kennelijk "Het  antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum en Alles".
Een marathon is 42 kilometer lang, en nog wat meters. En ken je de band Level 42? Ik vond nog iets grappigs op 't internet, namelijk "Tweeënveertig feiten over het getal 42". Daar vind je de 3 die ik hier al genoemd heb en nog 39 andere.

Ik heb zelf een jaar in klas 42 gezeten, dat was m'n tweede jaar op de pedagogische academie. En ik groeide ook aardig richting maat 42, tot ik ineens afviel, "dankzij" diabetes.

Dat zijn al heel wat "praatjes", maar wat voor plaatjes kan ik bij deze blog kon plaatsen 🤔


Zoveel gehandwerkte blaadjes leek me leuk, maar dat werd 'm niet. 42 kastanjes, echte dan, die heb ik wel gevonden de afgelopen tijd.


En 42 ongebruikte bollen garen, dat bleek ook geen probleem. Ik mag dus officieel voorlopig geen garen meer kopen, want ik heb er nog veel meer 😉

De tweeënveertigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Het jaar komt waarschijnlijk wel vol, nog 10 weken. O, wat gaat het snel ineens!

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag  en heel fijn weekend 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Oei week 42 alweer. Ineens realiseer ik me dat het jaar wel heel erg snel gaat...
    42 feiten over het getal 42, wat geweldig! Zo kom je toch heel onverwachte dingen tegen.
    Wat ga je doen met de 42 kastanjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er zelfs nog wat meer. En ik heb ze in een glazen bak, ik kijk ernaar en geniet ervan :-)

      Verwijderen
  2. Dat gaat zeker super snel nu. Mooi kastanjes om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een mooie volle week gevuld, heerlijk die kastanjes,
    ze vliegen mij ook om de oren. Leuk ook die 42,{ jaaa ik
    heb ze nageteld, ;-)} vrolijke wolletjes bij elkaar. En dan
    nog alle weetjes die je beschrijft, zo leer je de mensen kennen 👀

    BeantwoordenVerwijderen