{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 oktober 2022

Week 41

Week 41

Op de eenenveertigste vrijdag van dit jaar is hier deel 41 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


41, dat is ons huisnummer!

Deze 2 huisjes haakte ik in 2016, ze zijn inmiddels wel wat verkleurd, zie ik aan de foto's in deze blog.

Ik heb nog meer foto's opgezocht van huisjes die ik gemaakt heb, want nu kies ik natuurlijk voor 41 huisjes. Deze 10 heb ik dit voorjaar gebreid:


Daarop gebaseerd maakte ik ook het huisje rechtsonder in de volgende collage:


Het was een cadeautje voor bij een verhuizing. Die andere huisjes vond ik terug op de blog, die zijn allemaal gehaakt, ook voor "nieuwe woningen".

Voor verhuizingen maak ik vaker iets met huisjes, zoals de volgende slingers:


Dit huisje bevindt zich in de eerste Mystery Blanket die ik gebreid heb:


Op de volgende foto zie je twee gehaakte en 2 gebreide huisjes, een soort van vogelhuisjes.


En dit slingertje vind ik zelf ook nog heel erg leuk, een echt Hollands straatje:


Nog 2 om het getal van vandaag vol te maken, 2 gehaakte sleutelhangers:



2 + 10 + 4 + 13 + 1 + 4 + 5 + 2 = 41 huisjes. Al deze huisjes zijn terug te vinden op de blog en nog veel meer. Als je benieuwd bent, kijk dan vooral onder het label "huisje". 

De eenenveertigste vrijdag van 2022 is gevuld!
Zou ik het jaar volmaken? 

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, ieder kwartaal of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag  en heel fijn weekend 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Duidelijk een gevalletje 'zeg het met huisjes'. Allemaal even leuk om te zien. Maar mijn favoriet zijn de huisjes met buurman en buurman.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel huisjes heb je in de loop van de tijd gemaakt, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, nog 11 weken te gaan, je gaat ze vast volmaken Akkelien! In dit blogbericht laat je zowat een gele stad zien, zoveel huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van huisnummer naar huisjes is een klein stapje 41 huisjes dat is een heel dorp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enig al die huisjes zo bij elkaar te zien, en wat
    origineel om als huisnummer te gebruiken Akkelien.
    En wederom weer een geslaagde 41-ste challenge
    uitwerking!!! NATUURLIJK maak jij het jaar rond!!!

    BeantwoordenVerwijderen