{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 oktober 2022

Socktober: #socktoberparty2022 (4)

Socktober: #socktoberparty2022 (4)

Oktober, de herfstmaand! Tijd voor warme sokken 🧦🧦

In deze maand is er daarom ook regelmatig sokkennieuws te lezen bij De Breimeisjes.
Zo doe ik weer mee met de #socktoberparty, een feestje op Instagram dat georganiseerd wordt door Ingrid van Sunny Designs en Tiny van Design by Tiny

Het ontwerp waarvoor deze dames gekozen hebben is van Debbie Ford en het heet Strawberry Cheesecake Socks, je vindt het hier.


Sok 2 staat op de pennen. De baan met het patroon komt nu meer aan 't begin van de toer. Dat is dus eerst even opletten. Verder werkt het lekker door. Op de volgende foto ben ik al weer aan het voetgedeelte toe:


En toen was ik zomaar aan het afhechten toe! Lekker bij zulk garen, slechts 2 afhechtdraadjes per sok.


Lekker herfstige kleuren wel, deze op passievruchten geïnspireerde Tutti Frutti van Regia. Daarom ook een foto met herfstbladeren:


En ze passen prima en zitten heerlijk!


Het was heel leuk om mee te doen en ik heb weer wat nieuwe dingen geleerd. En ik heb een paar fijne sokken erbij! Leuk, deze Socktoberparty! Heb jij ook meegedaan?


Fijne dag 🧦🧦🧦

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag


6 opmerkingen:

  1. Het zijn inderdaad mooie herfstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat ze al eerder af waren, maar dat was waarschijnlijk alleen de eerste sok...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op Instagram heb ik ze vrijdag al laten zien. Toen waren ze net klaar :-)

      Verwijderen
  3. Het zijn enige sokken geworden, en je zet ze ook steeds
    erg leuk op de foto's. Ook de collages in alle standen,
    lekker spelen met fotograferen is zo leuk. En je hebt nu een mooie stapel bijzondere sokken👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooue kleuren en geerlijk weer mooie sokken erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer snel gedaan, mooie sokken!

    BeantwoordenVerwijderen