{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 oktober 2022

Dinsdag - poppendag Meinze Mok op Schier

Dinsdag - poppendag Meinze Mok op Schier


Vandaag komt Meinze Mok nog een keer langs met vakantiefoto's van toen hij op Schiermonnikoog was.
Zo'n leuk model! Kijk dan hoe mooi hij kleurt bij de duindoorn:


Lekker even uitrusten op een hekje:


Of op een paddenstoel:


Hij voelt zich het allerfijnst aan zee, op een strandpaal:


Meinze Mok, ik haakte 'm naar het patroon van de meeuw uit het Bookazine van Joke Postma, zie ook deze blog. Met restjes garen. Zij adviseert geel in plaats van oranje voor de snavel en pootjes. Ik heb tijdens de excursie met de Balgexpres geleerd dat zo'n meeuw inderdaad een gele snavel heeft. Ach, ik vind Meinze een hele toffe mok, hij mag bij mij blijven wonen!


Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. creatieshaken-ria18 oktober 2022 om 09:05

    Och wat een leuk beestje hij voelt zich helemaal thuis aan het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt wel zien dat Meinze helemaal in z'n element is op Schiermonnikoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Meinze heeft het goed naar zijn zin gehad en gaat het vast bij jou ook enorm naar zijn zin hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meinz mee op vakantie, dat wil hij vanaf nu vast vaker ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig daar op Schiermonnikoog ik snap het wel hij is daar helemaal in zojn element

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om Meinze weer te zien!
    En fijn dat hij een mooie vakantie heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen