{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 15 september 2022

Jookz Haak Bookazine

Jookz Haak Bookazine


Ken je Joke Postma? Een zeer creatieve haakster die heel veel ontwerpen maakt. Zij heeft een aantal haakboeken gemaakt en tegenwoordig geeft ze heel regelmatig een Bookazine uit. 
Ik volg haar via Facebook en daar zag ik dat ze weer een nieuw Bookazine heeft.

De titel is Muziekmobiel Wagenspanner Haken. 
Ik viel voor de cover:


Zo leuk, deze figuurtjes in het zee-thema. Ik ben er weg van! 


Hier citeer is wat er achterop staat:
"Een musthave Bookazine als je ervan houdt om Baby speelgoed te haken. Er staan maar liefst 61 figuurtjes in, waarvan 33 nieuwe ontwerpen waarmee ik 11 wagenspanners en 11 muziekmobielen heb gemaakt. Die samen weer een leuke set vormen. Het is een combinatie van bestaande losse patronen, die ik soms heb aangepast waardoor ze nog handiger te maken zijn, en nieuwe ontwerpen. De variaties zijn eindeloos, je kan ze onderling ook nog mixen en zijn zijn ook heel geschikt om er macixosihangers van te maken."

Zelf denk ik meer aan sleutelhangers, dat kan vast en zeker ook!

Er zijn patronen voor de volgende thema's:
- boerderijbeestjes
- bosdiertjes
- dino's
- hond, poes en muis
- lama's
- ruimte
- strand
- bijtjes
- waterdiertjes
- zwaan en flamingo's/zwaan en kroon
- vlinder
- slingeraapjes
- wolk en sterren
- schaapjes
- pinguïn en walvis

Ik heb het besteld via de website Jookzcreaties
De prijs van dit bookazine is € 14,75. Houd rekening met verzendkosten.
Het zijn 84 bladzijdes boordevol patronen, vaak 2 versies, eentje voor een muziekmobiel en eentje voor een wagenspanner.
ISBN: 9789090361413

Er komt vast binnenkort een van deze leuke figuurtjes langs in de blog!
Kun je raden welke ik het eerst wil haken?


September 2022, De Breimeisjes verkeren nog in nazomer-sfeer.
5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips en/of andere gezelligheid.
Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Nee, ik kende haar niet en het magazine ook niet.
    Maar die kleine figuurtjes vind ik enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi ik ken het ook niet maar ga wel even verder neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk aan, 61 figuurtjes dat is niet mis Akkelien. Denk dat
    we zeer snel het een en ander bij je tegen gaan komen.
    Lijkt me ook erg leuk jou plan, als sleutelhangers👍

    BeantwoordenVerwijderen