{ 'anonymize_ip': true }

maandag 13 juli 2020

Zomerswap met De Breimeisjes (3)

Zomerswap met De Breimeisjes (3)


Vorige week liet ik het zomerse gelukspoppetje zien dat ik haakte voor de zomerswap. Een poppetje met bloemen. Ik had nog wat bloemen in het pakketje gestopt:


Rechts van het gehaakte gelukspoppetje ligt een klein vergeet-me-nietje, dat vond ik wel toepasselijk 😊 Hier heb ik beschreven hoe ik het maakte.
Links ligt een stekenmarkeerder, gemaakt door Maddy van Maakhetff by Maddy

De leuke steekmarkeerders die ik voor mezelf kocht,
liet ik hier al zien

In een cadeaupapier met margrietjes zit een pakje bloemen-chocolaadjes. Verder bloemenzaad en een kaartje (met de roos) en ik stopte de kleine dingetjes ook weer in een zelfgemaakt cadeauzakje, dat ik maakte op deze manier.
Met veel plezier gemaakt. Leuk, zo'n zomerswap 🌞, wij hebben er allemaal van genoten 😊


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: