{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 22 juli 2020

Roze sokkenwol

Roze sokkenwol


Hier liet ik een heel klein beginnetje zien van een sok.

Ik ben al iets verder. Ik brei met Jawoll van Lang Yarns. Ik heb 48 steken opgezet op naalden van dikte 3½. Het lijkt wel te gaan passen. Af en toe maar even blijven proberen.


20 toeren boordstreek 2 recht, 2 averecht, dat is klaar. Een paar toeren tricot en nu komt het interessante deel!


Het worden de flamingosokken uit het boek Vrolijke sokken breien, van Dendennis en Mr. Knitbear.


En deze zijn lekker voor mezelf 😊
Ik probeer regelmatig een update te plaatsen in deze periode. Flamingo's passen prima bij de zomer!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Dat worden vast hele mooie sokken, ik ben nu al benieuwd naar het vervolg.☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Veel breiplezier, je kunt je verheugen op gave, zomerse sokken.

    BeantwoordenVerwijderen