{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 juli 2020

Zomerswap met De Breimeisjes (2)

Zomerswap met De Breimeisjes (2)


Vorige week vertelde ik hier al van onze alternatieve afsluiting van het handwerkavondseizoen. Vandaag meer. 

We hadden vooraf een datum afgesproken, 30 juni. En die dag moest het pakketje bij de juiste persoon zijn. Aangezien we redelijk dicht bij elkaar wonen, heeft iedereen het gebracht. Ik heb het achter in de tuin gezet, mijn pakketje werd rond diezelfde tijd bezorgd, echtgenoot nam het voor me aan, iemand anders vond ook een pakketje bij de voordeur. Daarvan waren al wat foto's:


's Avonds vroeg Christine in de appgroep of we los mochten 😄
Binnen een paar minuten waren het allemaal foto's! Zo leuk allemaal en zo verschillend!


Hedy had voor mij deze prachtige mobile met schelpen, kralen en andere mooie hangers gemaakt:


Ook een setje onderzetters heeft ze gehaakt en ik kreeg heerlijke thee én chocola.


Absoluut allemaal leuks, liefs en lekkers! Ik ben heel blij!
Iedereen was blij verrast en dit was een heel leuk bijzonder evenementje met gepaste afstand. Zeker voor herhaling vatbaar. Al hopen we dat we in september gewoon weer gezellig een handwerkavond kunnen afspreken, want we missen elkaar!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: