{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 31 juli 2020

Crea 5220 CIJFERS

Crea 5220 CIJFERS


CIJFERS, daar heb ik wel wat mee! Mijn hoofd rekent altijd, zeg ik wel eens. Voortdurend ben ik wel iets aan 't tellen, uitrekenen of aan 't omrekenen. Hoeveel steken heb ik dan daarvoor nodig? Hoevaak heb ik die kleur herhaald? Hoeveel steken moet ik minderen?
Tegenwoordig ook: hoeveel stappen moet ik nog om m'n 6000 stappen per dag te halen?

Bijna vier jaar geleden borduurde ik cijfers op haakwerk, ons huisnummer:


Ik zette ze voor 't raam, vlakbij de brievenbus: 


Ze zijn nog steeds in gebruik, ze staan nu voor 't andere raam: 


Ik ben heel benieuwd of anderen "iets hebben" met het het woord CIJFERS. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier j Elizabeth en


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo je huisnummer bekend te maken. Ik sla crea even over na de vakantie pak ik het weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! In fact every day we always count something:the stitches, the grams, the hours...Let's dedicate precious hours! Sweet your realization.
    Good Summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag weer een rommelige opmaak op de blog... Een aantal links is verdwenen en ik heb uiteraard geprobeerd om dat te herstellen. Niet gelukt, helaas. Ik hoop dat het volgende week weer in orde is! Dus sorry, het is geen opzet dat je geen linkje hebt in mijn blog vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch weer een handwerkje, met cijfers vind ik dat extra knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je je huisnummerhuisjes al zo lang in gebruik hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel idee Akkelien de huisnummer huisjes,
    heel handig ook trouwens.
    Je blog doet zeker een beetje raar, zie hier nu boven
    dit bericht in het Italiaans geschreven staan dat na beoordeling deze reactie geplaatst zal worden???
    Heb jij misschien ook al de nieuwe interface van Blogger?
    Bij mij hebben ze die er al opgezet, niet dat ik problemen heb maar misschien zou dat een reden kunnen zijn dat dingen op jou blog wat vreemd gaan?

    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en ze zouden zo bij ons kunnen staan want wij wonen ook op nr 41 :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk, een gehaakt huisjes huisnummer, als je het omdraait is het die van ons.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat vind ik enig staan! Erg leuke huisjes zo, met je huisnummer erop. Ook leuk om als verhuiscadeautje/nieuwe woning te maken&geven...

    BeantwoordenVerwijderen