{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 juli 2020

Pipbags voor Leon (2)

Pipbags voor Leon (2)


Vorige week liet ik al zien dat ik pipbags had gehaakt voor neef Leon. Het eierdoosje waar ik ze in gaf, had ik nog enigszins opgeleukt:


Een lieveheersbeestje kwam ook even kijken 🐞


Aan de binnenkant heb ik een paar ideeën voor spelletjes geschreven:


Ter verhoging van de feestvreugde deed ik er nog wat ballonnen bij:


Heel misschien heb je er nog niet van gehoord, de pipbag. Een ideetje dat op Instagram begon, bedacht door @dehaakzolder.

Het is een haakwerkje dat zelfs de beginnende haakster/haker kan maken en eigenlijk is de basis precies zoals mijn snelle kipjes

Bij Juf Sas vind je hier een uitleg hoe je ze kunt haken op Tunische wijze én ze deelt heel veel spelideeën. 
Margaret van Bit of Color heeft hier ook leuke ideeën verzameld. 


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Dit is toch een veel leukere rage dan pokemonkaarten sparen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig cadeautje Akkelien, en dan nog een handje ballonnen erbij.....en het spel kan beginnen.
    Leuk dat je aan de binnenkant nog hebt geschreven wat Leon er allemaal mee kan doen. Een heel gezellig gevuld eierdoosje is het geworden 🔴🟨🔵🟩

    BeantwoordenVerwijderen