{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 21 juli 2020

Zomer en zee-haakwerk (2)

Zomer en zee-haakwerk (2 )


Niet echt poppendag door de vakantietijd. Wel een zomer haakwerkje, dat momenteel vaak met me mee op pad gaat.


Het is klein en het boekje waarin het patroon staat is ook goed mee te nemen.


Veel onderdelen! En dat moet straks ook allemaal nog bevestigd worden hier en daar...


Wordt vervolgd!

Ik ben benieuwd of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs đź’—

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. I know how difficult it is (crochet) My wife does it, with a lot of interest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee wat die gaat worden 🤔

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Och ja, ik zou eigenlijk in de blog melden dat jij behoorlijk goed kan raden!

      Verwijderen
  4. Het ziet er wel heel erg leuk uit, maar het blijft voor mij nog steeds een raadseltje, ben benieuwd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kleine onderdeeltjes, je mag ze wel niet kwijtraken. Alhoewel; dan haak je weer een nieuw onderdeeltje ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het kleurtje zò leuk.. En ik las daarnet ook de reactie van Angélique en ja.. toen begon het duidelijk te worden!

    BeantwoordenVerwijderen