{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 juli 2020

Zomers vakantieproject (2)

Zomers vakantieproject (2)


Mijn vakantieproject groeit met de dag!


Hier heb ik alle kleuren 2x gebruikt, het lijkt nog iets te klein:


Wel direct begonnen met een tweede supergranny:


Ik heb de eerste granny gewogen en ontdekte dat ik te weinig garen zou hebben als ik er 8 wil haken. Daarom heb ik er nog een kleurtje bij gehaald, bij Wolcom


Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!



Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten