{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 juli 2020

Zomer- en zeehaakwerk (3)


Zomer- en zeehaakwerk (3)



Weer een update van m'n zomerse haakwerkje dat ik momenteel vaak meeneem.


Een bijzonder onderdeel, vind je ook niet? 
En dan nog een ieniemienie onderdeel:


Ze horen bij elkaar en ik haak nog zo'n setje.


Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. 🤔🤔🤔 hm....tsja.... bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mocht je het niet afmaken, dan heb je in ieder geval mooie kerstboomhangers😂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat ik weet wat het worden gaat! (Of was dat geen mysterie? 😁)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft voor mij echt een raadsel wat dit nu
    precies gaat worden, ik word er bijna kriebelig van, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen