{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 7 juli 2020

Zomers gelukspoppetje met bloemen

Zomers gelukspoppetje met bloemen


Ja, ik weet het, dinsdag - poppendag heeft vakantie. En toch heb ik iets leuks te laten zien:


Dit poppetje haakte ik voor Willemien, voor de Zomerswap met De Breimeisjes. Ik wilde een gelukspoppetje haken met bloemen en dacht eigenlijk aan een Frida Kahlo-achtig poppetje. Dat werd het niet, want ik had geen ruimte op het voorhoofd om nog de typische wenkbrauwen erop te borduren.
Nu is 't gewoon een zomers dametje met een boeketje én bloemen in heur haar:


Weet je, dan zet ik ook de linkjes erbij, misschien is er ergens anders ook poppendag!

Angélique,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat is ze leuk. Met of zonder wenkbrauwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en fijn poppetje heb je gemaakt, toch nog poppendag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi dametje! Als ze geen geluk brengt, dan in ieder geval wel blijdschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze heeft in ieder geval de Frida kleuren en ik herken haar wel in dit mooie poppetje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen