{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 16 juli 2020

Zomers vakantieproject (3)

Zomers vakantieproject (3)


Bijna iedere dag pak ik het wel even, mijn vakantieproject:


Vorige week vertelde ik dat ik er nog 1 kleur bij gekocht had. Die voegde ik toe in de eerste en de tweede granny.
Het waaide heel erg hard toen ik de volgende foto maakte, vandaar de stenen 😉


Inmiddels ben ik bezig met grannysquare nummer 3:


Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!



Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Dat gaat als vanzelf, heerlijk grannies haken.
    Mooie kleuren zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die squares, ik ben zelf ook veel met granny squares bezig.

    BeantwoordenVerwijderen