{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 15 juli 2020

Speciaal festival pakket

Speciaal festival pakket


Al heel lang volg ik de blog van Jeannet, Blij-dat-ik-brei
Zo leuk, alle inspiratie die ze altijd deelt! 
Sinds een aantal jaren organiseert ze ook een Brei- en Haakfestival, in begin juni. Dit jaar zou de vijfde editie zijn. Die ging, net als heel veel andere dingen, niet door.

Jeannet bedacht een Festivalpakket, heel leuk. Ik wilde het niet, want er zat een bol Unicat in, in een verrassingskleur. Dat risico was me te groot. Geen punt, want het pakket was in no-time compleet uitverkocht.
Toen kwam er een Festival-troost-pakket. Met een bol Unicat naar keuze. Kijk, toen had ze me 😁
Weet je dat er wel 1500 verschillende zijn?
Ik geloof dat ik op de vierde pagina gewoon dacht: dit wordt 'm. Het is bijna te veel keuze!

Inmiddels heb ik mijn pakket binnen en ik ben heel blij met mijn Denim - Lavendel. En de prachtige streng handgeverfde wol is een zeer aangename verrassing:


Die streng liet ik ook al zien in de blog over hoe je van zo'n streng een bol maakt.
En er zit meer leuks bij. Een patroon van A la Sascha van een gehaakte shawl én een patroon van een gebreide shawl. 
Als extra's nog diverse patronenboeken en -boekjes, een centimeter, een kleintje Eucalan (in de geur grapefruit, daar was ik toevallig al heel benieuwd naar!) en een Zeeuws knopje.


Leuk, die festival-pakket, zo ben ik er toch een keer een beetje bij!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Mooi pakket, ik ben benieuwd waar je het garen naar omtovert. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi !!! ik heb het overgeslagen ik heb nog een bol unicat in voorraad en nog twee strengen, dus voorlopig nog genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik wist niet dat er zò veel soorten waren.
    Zo'n pakket is toch wel echt een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen