{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 26 augustus 2020

Victoriaans (1)

Victoriaans (1)


Het lag al even op me te wachten, het patroon van A la Sascha. En de bol Unikat die ik hier al liet zien. 
Inmiddels is er een klein begin.
Eerst heb ik alles klaar gezocht, het patroon, de Unikat, haaknaald en steekmarkeerders:


Ik ben begonnen vanuit het midden, omdat ik dat fijner vind. Ik twijfelde eerst wel, wat ik mooier zou vinden qua beginkleur, maar heb uiteindelijk dus zo besloten.


Zo leuk: op het etiket staat de naam van degene die mijn bol gemaakt heeft. Dat maakt het net wat meer bijzonder 🙂


Het gebruik van de markeerders vond ik niet fijn, dus daar ben ik snel mee gestopt.


Tot nog toe is 't vooral tellen, ik ga rustig verder haken!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd, de kleuren passen in ieder geval goed bij je (voor zover ik je 'ken'). Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Unikat haakt altijd zo fijn en ik begin ook altijd vanuit het midden. Mooie kleuren heeft deze. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat maar dat ga je ons vast laten zien. Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi nieuw project!
    Meestal begin ik ook uit het midden, maar bij kleurverloop kijk ik welke kleur het beste bij m'n gezicht past.
    Veel plezier met verder haken; straks heb je de markers wel nodig misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren een leuk project.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het victoriaans ontgaat me even maar het resultaat wordt vast prachtig. Leuke naam voor je sjaal Axinja.

    BeantwoordenVerwijderen