{ 'anonymize_ip': true }

maandag 3 augustus 2020

Vrolijke sokken breien (1)

Vrolijke sokken breien (1)


Al eerder had ik iets laten zien van de roze sokken die ik voor mezelf op de pennen heb gezet. Er zijn vorderingen om te laten zien 🙂

Het is de bedoeling dat het de sokken met flamingo's worden uit het boek "Vrolijke sokken breien" van Mr Knitbear en Dendennis.


Ik heb eerst een klein stukje uitgehaald en het op iets dikkere pennen gezet. Breiwerk met een inbrei-patroontje rekt namelijk veel minder dan effen breiwerk. Zo hoop ik dat ze ruim genoeg zullen zijn.
Ook besloot ik om een breipen minder te nemen, omdat dit beter uitkomt met de tekening van het patroon.


Het ziet er al leuk uit, vind ikzelf.


Ik ga lekker verder met deze sokken die me later dit jaar vast een zomers gevoel zullen geven.


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. De flamenco staat al bijna los!
    Ja bij inbreiwerk gebruik ik ook altijd een iets dikkere pen. Gelukkig was je nog niet heel ver in het patroon😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstwerkje Akkelien, dat vergt precieze, maar dat is jou wel toevertrouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit leuk patroontje.
    Moeilijk het inbreien!

    BeantwoordenVerwijderen