{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 20 augustus 2020

Zomers vakantieproject (7)

Zomers vakantieproject (7)


Deel 7 van dit project en die gaat over granny nummer 7.
Ik maakte een paar foto's tijdens het maken ervan:



En hier liggen nummer 5, 6 en 7:


Nog eentje te gaan!

Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. heel erg mooi ik ben helemaal teruggeweest naar granny nr 0 0m te kijken wat het ook alweer ging worden. Mooi project , en dat gaat vast heel mooi worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi, granny's! En jij haakt blijkbaar wel graag, ik helemaal niet, enkel voor kleine dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal fantastisch uit Akkelien,
    en de kleuren vind ik geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen