{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 12 augustus 2020

Nog even geduld... de 7 zussen dekens

Nog even geduld...  de 7 zussen dekens


Hier vertelde ik over het project waar ik al een hele tijd mee bezig ben, samen met Wietske van Liefgehaakt.

Op dit moment zijn we druk met de laatste controles van de patronen en van de vertalingen.

Vandaag laat ik de eerste foto zien die ik van mijn 7 zussen breideken maakte:


Zelf heb ik de deken met heel veel plezier gebreid. De testers waren ook heerlijk enthousiast, zo leuk! 
Nog even flink doorwerken en dan kan alles online medio september. Zo benieuwd of jullie ook enthousiast zullen zijn 😊

Foto's: Age Meijer/FyskFoto

Alle informatie over de breiversie van de 7 zussen deken vind je hier.
Alle informatie over de haakversie van de 7 zussen deken vind je hier.


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Wat Elizabeth heeft geschreven, wilde ik ook schrijven 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are very good!! The project is exciting, good work!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi..
    Naast de brei variant ga ik ook de haak maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de 6 boeken binnen en ga ze straks in de vakantie lezen! Breien en haken wat een moeilijke keuze of dan toch maar allebei maken :)

    BeantwoordenVerwijderen