{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 augustus 2020

Zomers vakantieproject (8)

Zomers vakantieproject (8)


Deel 8 van dit vakantieproject en de achtste granny is af.


De tweede serie compleet:


Het eerste kussen is klaar 😊 Ik haak een granny uit de eerste serie aan een granny uit de tweede serie met vasten aan elkaar. Ik gebruik van beide granny's de achterste lus. En ik haak ze aan elkaar met die aquablauwe die ook bij alle granny's de beginkleur is.


Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: