{ 'anonymize_ip': true }

maandag 17 augustus 2020

Zonnebloem

 Zonnebloem


Op Instagram (volg je me daar al?) plaatste ik kort geleden een foto van een zonnebloem. Ieder jaar plant de buurman zonnebloempitjes en iedere zomer geniet ik ervan als ik ze boven de schutting uit zie komen! 🌻🌻🌻

Sinds kort zijn de bloemen weer te bewonderen.
De eerste foto in de collage is op een eerdere dag gemaakt dan de andere drie.


Zelf heb ik het hele jaar door zonnebloemen tegen de schuur aan "groeien":


En de volgende is op de schutting te vinden. Totaal anders van kleur, dat wil wel met wilde breisels 😁


Houd jij ook van zonnebloemen?


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag 🌻


Liefs van De Breimeisjes 💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Heeft de zonnebloem van de buurman het zware weer van gisteravond overleeft?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb direct even gekeken, gelukkig wel! Het was hier ineens een storm, allemachtig! Heel kort en heel krachtig, maar de zonnebloemen staan nog :-)

      Verwijderen
    2. Gelukkig! Ja het ging hier ook enorm tekeer, maar ik denk dat ze het in het zuiden nog erger hebben gehad.

      Verwijderen