{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 augustus 2020

Zomer- en zeehaakwerk (5)

Zomer- en zeehaakwerk (5)


Alle onderdelen waren klaar, liet ik vorige week zien. Dus ik kan beginnen met in elkaar zetten:

En ik begin met de ogen, waar ik eerst pupillen op geborduurd heb. In 't officiële patroon worden veiligheidsoogjes gebruikt. Nu haak ik het met een iets kleinere haaknaald en ik bedacht dat borduren eigenlijk ook heel makkelijk te doen is.



De ogen op het lijf:


Hier blijkt dat ik het patroon niet goed gelezen heb:



De oogkleppen hadden op een iets dikkere haaknaald gehaakt moeten worden. Dus alsnog twee onderdelen gehaakt, zelfs een toer extra.


Ja, dan past het echt goed:


Ja, en hier ging ik van 'm houden, nu Krijn Krab ogen heeft:


Volgende week zitten de andere onderdelen er ook aan en is Krijn compleet.
Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. O, dat heb ik ook meestal: als de ogen er op zitten 😍
    Krijn wordt leuk, die gaat vele harten veroveren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zodra er ogen zijn, leeft het!
    De geborduurde ogen doen het prima👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ENIG Akkelien, Krijn krab lacht me toe, het
    eindresultaat zal prachtig zijn, ik kijk er al naar uit;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, het wordt een schatje... en dat voor een krabje...:)

    BeantwoordenVerwijderen