{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 augustus 2020

Zomer- en zeehaakwerk (6)

Zomer- en zeehaakwerk (6)



Zoals beloofd: vandaag zie je Krijn compleet.
Eerst ging ik die rare onderdelen aan elkaar zetten:


Het zijn de scharen en ik heb ze direct aan Krijns lijf bevestigd:


En die andere vier kleine dingetjes, die heb ik opgevuld en onder z'n lijf vastgemaakt:


Krijn is compleet!

Krijn is gehaakt naar een patroon uit het boekje Zomer en Zee Haaksels:


Tessa van Riet - Ernst is de ontwerpster. En kijk, Krijn lijkt heel goed op z'n neef Koos de Krab:


Ik ben heel blij met Krijn en omdat Krijn wel zin had in een fotoshoot, denk ik dat je 'm volgende week nog eens kan bewonderen.
Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Ria en
Rita.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Hij leeft!☺️ Het is een leuke krab geworden en ik zie dat hij ook al een (leegstaand) huisje heeft gevonden om onder te wonen. Zijn naam is ook leuk. Misschien heb ik het gemist; hoe ben je aan die naam gekomen?
    Ga je nog meer haken uit dit boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond dat hij niet Koos kon heten, en vond het wel leuk om een alliteratie te gebruiken, beginletterrijm dus. Dit stelde echtgenoot voor en ik vond het een goed idee ;-)

      Verwijderen
    2. O, en eerder haakte ik uit dit boekje Aurelia, een popje van Alexa Boonstra, én de schelp van de voorpagina. Al staat die feitelijk niet in het boekje, maar gratis op de pagina van Mrs. Hooked.

      Verwijderen
  2. Krijn is echt wel geslaagd, hij lijkt wel de tweelingbroer uit het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen