{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 augustus 2020

Zomers vakantieproject (5)

Zomers vakantieproject (5)


Ja, kwartet!


Op dit punt heb ik al m'n bolletjes gewogen en besloten dat er nog meer garen nodig is. Wolwinkel Wolcom had net een leuke actie, korting op alle garen met katoen, omdat ze even met vakantie gingen. Dus koos ik er twee kleurtjes bij:


Heel leuk met deze extra kleurtjes:


En dit is granny nummer 5!


Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!

Vandaag staat er ook een blog over dit project online bij Breiclub.nl. Die schreef ik al wat eerder, vanwege de vakantieplanning. Ik beschrijf daarin hoe ik iedere toer een nieuwe kleur aanhecht. Je vindt die blog hier.


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: