{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 7 augustus 2020

Crea 5220 KLEURBOEK

Crea 5220 KLEURBOEK

Heel veel mensen zijn tegenwoordig nogal fan van kleurboeken. Ik vind het leuk, maar het wordt mijn hobby niet. Dus dook ik weer in mijn plakboek uit mijn schooltijd 😊


De opdracht (zie ook de volgende foto) luidde: "Maak een speelkaart met spiegeling, met een bijpassende achterkant,
Ik heb een kasteel getekend en de achterkant is geïnspireerd op een wapen."


Het plakbandje waarmee ik de speelkaart in het plakboek bevestigde is helemaal vergeeld:



Dus zelf getekend en daarna ingekleurd. Leuke opdracht trouwens!

Ik ben heel benieuwd wat anderen gedaan hebben met het het woord KLEURBOEK. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is BLADEREN.


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗

Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Inderdaad leuke opdracht, ook die moet ik onthouden voor mijn werk :). Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En fraai uitgevoerd, vergeet ik erbij te zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan! En weer mooi te gebruiken in het 'heden' o;)
    Jammer hé dat plakband zo vergeeld en broos wordt. Maar tegelijkertijd geeft het ook mooi het tijdbeeld aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You created a beautiful colored page.What a nice idea the "playng cards"! Serene Summer!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je eigen kleurplaat gemaakt!
    Ik ben ook geen grote fan van kleurboeken hoor...
    Maar zo heel af en toe is het wel eens lekker om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haaaa daar is je plakboek weer, voor ons heel leuk
    om te zien wat je ooit gemaakt hebt en voor jou best
    handig bij de opdrachten zo af en toe.
    Mooi ook je eigen ontwerp, de opdracht van toen vind
    ik ook zeer geslaagd.

    Fijn weekend,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral al bijzonder dat je dat allemaal hebt bewaard

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op zich een fijne hobby om helemaal tot rust te komen maar zelf word ik er onrustig van. Zelf de kleurplaat maken is wel leuk. Leuke opdracht, mooi resultaat. Dat schuine schrift is of was dat jouw handschrift? Toevallig blogde ik daarover.

    BeantwoordenVerwijderen