{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 13 augustus 2020

Zomers vakantieproject (6)

Zomers vakantieproject (6)

Mijn vakantieproject vordert goed.
Met de twee extra kleurtjes worden de blokken nog leuker, vind ik zelf.


Vorige week liet ik mijn eerste kwartet zien. Het tweede kwartet heeft dus extra kleurtjes. Die gebruik ik zeker 2 rondes per granny, de blauwe "hoofdkleur" krijgt in deze serie steeds 3 rondes (was 4 rondes in de eerste serie).


En hier heb je granny 5 en 6 naast elkaar:


Mijn plan is nu dat ik per kussen van elke serie een granny gebruik. Nog 2 te gaan!

En ook dit nog even: op 15 augustus is het World Granny Day. Het is leuk als je dan via Instagram een foto deelt van een granny, met #grannysquareday en/of #grannysquareday2020. Het mooist is een beeldvullende granny. Als je dan zoekt op die hashtags, zie je een wereldwijde grannydeken! Ik doe vast en zeker mee! Volg je me al via Instagram?

Dit project haak ik met Annell Cotton 8 en haaknaald nr 3½.
Heerlijk haken zonder al te veel nadenken, wat een fijn zomerproject!


Juli en augustus 2020, in deze zomermaanden is er vast en zeker regelmatig wat te zien en te lezen bij De Breimeisjes, al zijn de blogs misschien wat korter dan anders.
Een hele fijne zomer gewenst en fijn dat je af en toe komt kijken hier!
Heel veel liefs 💗


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik verheug me erop ze op je tuinset te zien liggen. Even onthouden van die world granny day...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de granny day heb ik dus gemist maar ik plak er nog wel 1 bij. Ik heb gister een mooi boek gekocht met granny patronen

    BeantwoordenVerwijderen