{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 3 augustus 2022

Zomer 2022, zomerbloem, klaver

Zomer 2022, zomerbloem, klaver


In de zomerse bloemen-serie gaat het vandaag over klaver. De bloemen zijn prachtig:


Die zijn me te lastig om te haken. De blaadjes daarentegen, daar kan ik wel wat mee! Ze komen dan ook regelmatig langs op de blog en ik laat er een paar zien.


Deze sleutelhanger haakte ik een paar jaar terug voor een nichtje. Het is een gratis patroon van Jolanda van Filantrojopie.

Deze sleutelhanger vond ik ook leuk om te maken, een combinatie van patronen, zie deze blog.


Ik haak ook vaak slingers met klavertjes, kijk voor meer inspiratie onder het label "klaver vier".

Het is een prachtig symbool en je kunt er heel goed iemand blij mee maken.


Zomer 2022, ook in deze periode vind je in principe 5x per week een blog met inspiratie, handwerkjes, tips of andere gezelligheid. Gezellig dat je komt kijken en lezen!

Fijne dag, fijne zomertijd 🍀🍀🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: